För ett års sedan....

För ett års sedan låg jag i solstolen i Thailand och levde livet. Bikinin var på plats och mina ben hade börjat färgats bruna. Jag var med min bästa vän och vi drack strawberry shake varannan timme ;) Jag hade varit i paradiset i 3 dagar och jag hade det underbart! Helt oförglömligt! Nu sitter jag här och har lite nostalgi. Kollar på Thailandbilder och drömmer mig bort, tillbaka till paradiset! Men istället sitter jag här och ser regnet droppa ner från markisen, och termometern visar 4 grader. Men istället för att åma mig för det så är det faktiskt bara 34 dagar tills jag, Amanda, Sara och kanske Emmy ligger på stranden i Alanya och gottar oss. Nu ska jag sova, imorgon blir det shopping i Göteborg för hela slanten, sedan modevisningsträning! Enjoy







Kommentarer
Postat av: Ulrika

Modevisningsträning? Har du blivit modell?

Va kul i så fall :)

Datum:2010-04-06 Klockan:22:35:31
URL: http://blogg.lafete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback