Gina

Någon som står mig väldigt nära fyller år imorgon. 19 år, mycket meningslös ålder måste jag säga! JAG fyller år imorgon! Det ska bli kul, det är det alltid! Vet att jag dock inte kommer få så mycket paket eftersom jag har fått studentklänning, balklänning, körkort, Londonresa m.m denna våren. Men jag är glad ändå! :D Men om jag nu skulle få en slant så ska jag kolla på dessa två fina bikinisar imorgon efter skolan från Gina, jättesöta! Hoppas det sitter fint på också! :D Idag har jag städat hela huset, tog 2 timmar i bara mitt rum, nu är allt snyggt och jag känner mig nöjd! :) Puss på er! Enjoy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen!

Datum:2010-04-13 Klockan:16:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback