It´s a beautiful day!?


♥ Äta frukost och sminka mig i vårsolen

♥ Ha körlektion kl 10:50 då jag ska prata allvar med min körlärare så det händer     någonting!

♥ Cykla vidare till skolan och endast två lektioner

♥ Plugga lite PA med Sara efter skolan och tänka att det snart är över

♥ Åka hem och njuta och fixa mig

♥ Åka till Liseberg med Emmy på Kickoff för de som ska jobba där. Man får äta, dricka      och åka attraktioner så mycket man vill! :D

Helt okej dag, tror det kommer bli nice! :D Får göra det bästa av situationen! Enjoy




Kommentarer
Postat av: sara

SKA DU JOBBA PÅ LISEBERG I SOMMAR? VAD ROLIGT.

Datum:2010-04-22 Klockan:16:09:29
Postat av: Petra

Härlig dag du! Hoppas ni får det kul ikväll och åk balder några gånger för mig också! PUSS

Datum:2010-04-22 Klockan:17:42:36
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback