Ledig!

Nu har jag suttit och konstantpluggat i flera timmar, snart somnar jag! ;) Men jag är ändå glad, tänker bara på att det snart är över! Tycker denna låten passade bra in, inte så bra, men gooo liksom. Får mig att tänka på annat! :D Enjoy


Jag vill vara ledig ledig ledig bara sitta brevid brevid brevid
inte göra nånting' nånting' alls bara göra nånting' nånting' nice

Jag vill ha min kaka o äta den me o jag vill äta min kaka i fred,
inte dela med mig till nån' annan é det möjligt o jag undrar om man kan,
kan man slippa att ha någon väckarklocka för jag diggar att softa
och däckar ofta o jag vill helst inte gör nånting' alls,
ska jag göra nått ska det vara nånting' nice,
vill inte låna, vill inte vara pank
vill inte råna, råna en bank
är ingen idiot så jag säljer inte knark
försöker vara stor jag försöker vara stark,
jag vill bara leva på en grön kvist
bara leva mitt liv med en skön twist,
dekadenta fester när jag tänker efter
vill jag vara på konstant semester

Jag vill vara ledig ledig ledig bara sitta brevid brevid brevid
inte göra nånting' nånting' alls bara göra nånting' nånting' nice




Det var lättare när man var lite, eller? Är jag lik mig? ;)


Kommentarer
Postat av: GABRIEL

Hej! Ja maila mig på [email protected] så fixar vi det :) kram!

Datum:2010-04-26 Klockan:18:52:22
URL: http://newztelge.se/gabriel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback