Modevisning

Hejsan! Nu sitter jag här, stolt 19 åring. Idag har jag varit riktigt duktig! Efter skolan så pluggade jag och Sara PA (projektarbete) i nästan 4 timmar. Vi gjorde massa bra, kändes riktigt skönt. Har redan skrivit 23 sidor men mer ska det bli ;) Vi är lite knäppa, jag vet... :P Sedan direkt hem och bytte om inför gymmet. Gymmade i två timmar med Amanda och Michan och nu sitter jag här och ska snart sova. Om vädret är fint imorgon tänkte jag gå upp vid 9 och lägga mig på altanen och sola. Jag börjar nämligen 11:25 så lite hinner jag nog! Annars får jag väl gå och sova igen :) Tänkte när jag ändå skriver visa er några bilder från modevisningen i torsdags. Den blev mycket lyckad och det var grymt kul! Nu ska jag sova, puss på nosen! Enjoy


Kappahl. Ser ut som jag står så men jag går faktiskt ;)

Vi tackar för oss ;) Jag tredje från vänster i Julias kläder som hon sytt

Jag längst ut i kanten. Snygga killar! ;D Hahahaha....

Kommentarer
Postat av: Petris

Åh du är så duktig du! Det kanske blir en modellkarriär för dig istället? Men du, vi hörs snart för jag vill träffa en 19-åring! :O

Hehe puss ;)

Datum:2010-04-15 Klockan:10:19:38
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback