Modevisning!

Kom precis hem från modevisningen eller rättare sagt Välgörenhetsgalan för SOS barnbyar.  Har varit på Kungsbackas teater och övat hela dagen. :) Det gick jättebra! Vet i och för sig inte hur det såg ut från publiken men det kändes bra. Får väl se hur det såg ut på kort sen. ;) Jag hade på mig en klänning och en jeansjacka första gången då jag gick jag modell för Kappahl. Andra gången hade jag på mig Julias kläder som hon sytt.  Ett par höga svarta byxor och en neonrosa blus. Vi var 11 st modeller, varav 5 killar. Och 4 av dem gick även kalsongmodeller, där missa ni nått ;) . Haha :P Men har man snygg kropp så ;) Vi blev också sminkade med jättestort hår och glitter runt hela ögonen, lite annorlunda men kul. Sedan var det även 3 artister/grupper som uppträdde. LoveCrew som kör disco låtar, Glennartz som var med i dansbandskampen och Trifly med Nickas Hocker. Det blev en lyckad kväll och alla verkade nöjda. Nu är alla andra som gick modell ute på krogen, jag hann inte följa med eftersom jag var tvungen att packa. Åker ju till Gränna imorgon och hälsar på Frida och Lisa som jag och Emmy träffade på våran språkresa till Jersey 2007. Nu ska jag sova för tåget går 09:17 imorgon. Jag skriver mer på söndag då jag kommer hem. Ha det bäst så länge! Puss på er! Mina läsare har ökat sista tiden, så jag tänkte fråga: Hur hittade du hit? :D Enjoy


Sminket med glittret var nästan borta här men ungefär så här såg jag ut.

Hoppas fluffet försvinner i duschen imorgon ;) Som sagt det var 80-tals tema :P

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

Datum:2010-04-09 Klockan:16:55:04
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback