Morgon!

Hejsan min vänner! Denna veckan har varit en helvetesvecka, har två inlämningar som är de största jag någonsin skrivit tror jag. Och idag ska jag och Sara skriva klart en av dem, projektarbetet! Hon kommer runt 13. Idag skulle jag ha körlektion 10:50 men den blev inställd, lite surt. Men då kom jag på den geniala idén att baka en kladdkaka åt mig och Sara, för vi är så duktiga att plugga. Och ja, jag är hemma idag, två onödiga lektioner så bättre att vara hemma och plugga! ;) Hade inget att göra förut, sitter här och dricker lite kaffe. Här kommer en liten rolig lista, nu ska jag borta mina tänder!:D Enjoy 

Har du ett par rosa string? – Ja!
Vem var den senaste du pussade? – Det du! ;)  
Vad gjorde du inatt? – När börjar natten? Pluggade Projektarbete ;) Sen sov!?
Och i förrgår natt? -  Samma
Vad gör du innan du ska sova? –Läser tidningar, I-poden, tänker
Kan du prata med din mamma om allt? – Ja i stort  sett.
Choklad eller glass? – Cholklad!!! 
String eller hipsters? – Spetshipsters?
Klackskor eller gymnastikskor? – Vad som är snyggast? Klackskor!
Kjol/klänning eller jeans? – Jeans till vardags, klänning till fest!
Tror du på kärlek? - Absolut
Har du gjort något du verkligen ångrar? – Ja, vem har inte det?
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Nej.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Nej, hoppas inte det!  
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Nope!
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Nej verkligen inte!
Har du nånsin haft en hemlig beundrare – Har jag säkert! Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Ja har börjat tro på det.
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Magen tror jag!
Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Tycker inte man ska tänka på sånt, men mina smalben är för smala ;)
Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? – Tror aldrig jag har smugit ut.
Har du nånsin velat ta livet av dig? – Nej verkligen inte!!
Har du nånsin ätit en hel tårta? – Haha men nästan..
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Nej
Har du nånsin gått på bio ensam? – Haha nej, gud vad tråkigt!! 
Har ju någonsin gillat någon som inte gillat dig? – Har jag säkert..
Saknar du något just nu? – Ja, jag sitter ju här ensam…
Är du glad? – Jaa ganska
Är du fundersam? – Mycket!!!
Är du uttråkad? – Nej inte nu…
Är du tysk? -  Hahaha nej!  
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Ja
Hur mycket är klockan just nu? 09:45
Namn? -
Kajsa
Vart bor du? - Kungsbacka
Hur många barn vill du ha? – 2-3
Vill du gifta dig? – Jaa!!
Har du ätit sushi? – Ja!
Favoritglass? - Ben&Jerry's – Phish Food, eller bara chokladglass…
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – Ja…tyvärr
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – självklart!
Har du syskon? - Ja en lillasyster
Har du ljugit på någon fråga ? – Nej!
Har dina föräldrar ljugit för dig? – Joo det tror jag, om tomten och sånt man inte borde få reda på när man är liten kanske…
Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Nej
Har du haft sex med någon som är två år äldre? - Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback