New shoes!

Idag var det shopping i Göteborg som gällde, med Sara och hennes vän Julia. Och sedan kom kära Emmy en stund också. Hann dock inte vara där så länge för jag var tvungen att vara på skolan kl 16 för att öva inför modevisningen. :) Jag har köpt massa nytt nu efter London eftersom jag inte hittade allt jag ville ha. Så idag införskaffade jag mig dessa underbart snygga skorna, JAG ÄR KÄR! Sedan hade Nelly väskan också kommit, den var perfekt. Lite liten till a4 block bara, men det behöver jag ju inte ha sedan efter studenten ändå ;) 28 skoldagar kvar....:D Nu har jag precis kommt hem och är helt slut! Tror jag tar och sätter på ett Gossip Girl avsnitt :D Puss på er! Enjoy


Till och med snyggare i verkligheten! 600 på Bianco.
Ska nog ha dem på studenten :D



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja de va ju ett tag sen!:) Jaha gud va roligt!

Jo allt är bara bra med mig, nu när det börjar bli vår och allt :D sj då?

Datum:2010-04-08 Klockan:09:21:47
URL: http://blogg.lafete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback