Söndag?!

Igår blev min tjejmiddag mycket lyckad, jag älskar er mina kära vänner! Finns inte så mycket mer att säga, ni är mitt liv!  Har tyvärr inga bilder än, men Julia har några hoppas jag ;) Tack för den finaste buistiern, magtröjan, armbandet, trosor och mycket mer! :D  Idag gick jag och mina två övernattningsvänner Sara och Amanda upp vid 10:50m ganska duktigt för att ha kommit hem halv 4. Även om Amanda jobbade innan, men hon kom hem när jag och Sara gick upp! Sedan har vi städat, diskat, skrubbat, sopat och jaa allt vi kan göra! Men nu ser det strålande rent ut iaf ;) Nu sitter jag här som jag brukar göra å en söndag, pluggar fast inte såå mycket som jag borde dock! Men snart så, 13 dagar tills vi åker till värmen! :D Nu ropar mamma att maten är klar! Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback