Huvudstad

Igår kom jag hem från kära Köpenhamn, det var en fin resa men tok för kort. Han inte ens känna att man kommit dit. Men vi var vanliga turister som gick på stan, tivoli och provade på Köpenhamns uteliv. Dock var det tisdag så vi fick kämpa men tillslut hittade vi ett gulligt ställe, alla shots kostade 10 kr så det blev ganska galet. Sedan igår åkte jag direkt till min kära Amanda på lite mys innan ännu en utgång på kära mingel. Hennes sista gång för i år. :)

Så imorgon gäller det, från en huvudstad till en annan - OSLO! Det ska bli jättekul, jag har ikväll suttit och skrivit CV och Personliga brev så det stod härliga till, ska dela ut dem överallt i hela Oslo hade jag tänkt! :D Har hört att jobb inte är så svårt alls, lägehet är svårare att hitta. Men om turen är med oss så flyttar vi dit i september! :D

Köpenhamn - Oslo, vilken huvudstad är nästa? Kanske kan dra Helsingfors och Reykjavik på samma gång så kan jag kalla det för nordentrip ;) Haha... nu ska jag sova! Har inte packat något än, men det blir morgondagens morgonbekymmer! PUSS <3


Älskade balderfolk i Köpenhamn! Kommer sakna er sjukt mycket,
ni har gjort min sommar! <3
En bild från i tisdags, tog inte många fler bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback