oslo

Nu har jag landat i Kungsbacka igen... det känns inte bra. Jag vill bo i Oslo NU!! Jaja, i helgen har jag iaf delat ut kanske 15 st cv i den fina staden så nu får jag hoppas på det bästa helt enkelt. Har haft en mycket fin helg med min bästa vän, kommer sakna henne nu när hon bor i den fina staden själv. Men jag ska komma så fort jag fått jobb, vilket jag tror att jag kommer få :) Nu är jag helt slut, ska sova snart för imoegon ska jag operera mig i Varberg, har tydligen en tand i hakan!!! Usch, men det går nog bra! Kan berätta mer om den fina staden Oslo imorgon. PUSS på er! Enjoy


Bjuder på en snygg bild, host med mig och det fina norska slottet!

Kommentarer
Postat av: Petra

lämna mig inte :( haha. där har jag varit förresten! vi hörs i veckan :)

Datum:2010-08-30 Klockan:14:19:04
URL: http://petralundevaller.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fan va vi kommer rocka denna stan! har väntat på dig redan efter första minuten du lämnade mig.! 1,2,3 nu kör vi! :) snart..

Datum:2010-08-30 Klockan:21:49:19
URL: http://osloamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback