Årets Lista

Hej alla fina. Nu är allt som vanligt igen och juletiderna är borta, lite tråkigt men man kan ju inte mysa jämt? ;) Nu sitter jag här i vår lägenhet med datorn på magen och äter/dricker soppa. Amanda slutar inte förrän kl 20. Jag är ledig imorgon, väldigt nice! Jobbar på nyårsafton dock, men bara till 17. Men blogga hinner jag nog inte med iaf, om jag ska hinna göra mig fin ;) Därför har jag gjort årets lista, tror jag gjorde en likadan förra året med faktiskt. Sjukt vad året gick fort, men det har definitivt varit det bästa året i mitt liv!

På nyår ska jag och Amanda tillsammans med massa andra tjejer iallafall till en lägenhetsfest a la 50 personer, känner att det kommer bli riktigt nice :) Puss på er! OCH GOTT NYTT ÅR! Enjoy

Årets lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Men herregud vilken fråga, hela året gjorde jag saker som jag inte gjort innan. Jag reste mycket, tog studenten, flyttade hemifrån, jobbade m.m..


Höll du några av dina nyårslöften?
Jaa hade så många men att träna mer misslyckades iaf, det råkar göra det varje år ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, och det var väl tur? ;)

Dog någon som stod dig nära? Nej, skönt det!


Vilka länder besökte du?
England (London), Turkland (Alanya), Danmark (Köpenhamn med Liseberg) och Norge, (Oslo) där jag bor.


Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Hmm.. oj svårt, men ja såklart massa man vill ha. :P Räcker det svaret? ;)


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Kommer minnas alla underbara stunder men mest 4 Juni och 13 september.


Vad var din största framgång 2010?
Framgång? Ta studenten och flytta till Norge kanske. Eller projektarbetet på 62 sidor, hahah..


Största misstaget?
Oh, alla göt vi misstag som man vill glömma så därför skriver vi dem inte heller. ;)


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä, inte så jag har rätt att klaga, men sjuyk har jag väl varit ibland. Det värsta var bulldogkinderna efter tandoperationen i september.


Bästa köpet?
Svårt, lägenheten i Oslo?


Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder skulle jag tro, vad annars? ;)


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massa personer!! Hela sommaren var underbar, och studenten kan jag inte prata om, fy fan vad bäst den var! Och hösten i Oslo, den var fin! Kan inte få plats med alla glädjestunder.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Sexy Bitch mest tror jag, trtagiskt va? Men det är en Alanya och studentlåt som jag inte kommer att glömma, många fina minnen! Och Highwayman, en Liserbergslåt.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt klart gladare.

Vad önskar du att du gjort mer? Chillat, tagit det lugnt, men ärligt, vem har tid till det?

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt, eller önskar att jag tänkt mer ibland med.

Hur tillbringade du julen? Hemma i Kungsbacka med min fina släkt.

Blev du kär i år?
Nej inte riktigt…


Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, PH, tragiskt värre…


Bästa boken du läste i år?
Oj svårt, men Elsas mode är så underhållande, minns inte vad jag läste tidigare i år.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En dator! Eller fick jag den i 19-års present? Jag minns inte, haha…fick nog den i julklapp :P

Något du önskade dig men inte fick?
En himla massa, jag har alltid ogenomförbara önskningar…


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Inget speciellt, skolan och firande bara. 18-års dagen däremot firades i Thailand.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Oj, året har varit så bra, men det klart det kunde varit bättre, 2011 here I come ;)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min stil ;)

Vad fick dig att må bra? Sol, vänner, familj & kärlek!

Vilken kändis var du mest sugen på? Svårt, Channing Tatum i Dear John, och Chuck Bass!;)

Vem saknade du? Många, speciellt nu när jag inte bor hemma. Therese mest!

De bästa nya människorna du träffade?
Oj, har jag träffat så några nya! Balder är bra, och jobbet nu, många fina människor!

Årets sötaste?
Alla söta, hihi.

Årets hetaste?
Alanya solen…haha

Årets största kärlek?
Tsss…

Årets besvikelse?
Fucking no idea!

Årets bästa? Händelse eller vad? STUDENTEN

Årets snällaste?
Mamma och Pappa :)

Här kommer lite blandade bilder från året :)

London i Mars med Mamma


En av många fina kvällar med klassisarna, saknar er!


Alanya i maj med bästa tjejerna, och Emmy, inte med på bild.


Fin mingelkväll :)


4 juni, lyckligaste dagen i mitt liv hittills, 2011 har stora krav på sig ;)


Min fina första sambo i fina Oslo <3


Fina kollegor i somras.


Min fina vän, du är bäst!

Nu orkar jag inte hitta mer bilderm kolla i arkivet vet ja ;) PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback