home sweet home

Heeej! Nu sitter jag här hemma på min fina gata i kära Kungsbacka. Trodde inte jag skulle kalla Kungsbacka för kära men nu gjorde jag visst det. Mystofflorna är på och jag sitter och äter godis med min familj samtidigt som idol är på i bakgrunden. Har inte sett ett enda avsnitt tidigare, och jag måste säga att årets idol var mycket bättre. Mysig dag helt enkelt. Imorgon har jag massa planer, vi får väl se vad jag hittar på för kul. Jag vet iallafall att det vankas fet och grym utgång i Göteborg! Jag är mer TAGGAD som jag inte varit på länge! Hej så länge! Enjoy


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag sökte på gullsnoppen, Harry potter på norska lr nåt i den stilen och där dök du upp

Datum:2010-12-13 Klockan:02:05:47
URL: http://haninsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback