Julshopping!

Först vill jag be så hemskt mycket om ursäkt för mitt värdelösa engagemang för bloggen. Jag vill blogga, men jag känner att jag inte har så mycket att skriva om. Men jag var ju hemma förra helgen det var sjukt underbart! Och på torsdag ska man hem igen. LOVE IT! Nu är det jättemycket att göra på jobbet, men jag gillar det!

Har nu under 2 veckor haft någon slags shoppingilska, så som jag fint kallar det, hehe. Jag har köpt så himla mycket och ja det gör mig lycklig! Speciellt när det är så fina saker ;) Längtar till mellandagarna så himla mycket. Kan heller inte fatta att det är julafton denna veckan. Man har liksom missat alla förbredelser och julmys hemma så jag har inte fått någon julkänsla alls. Men längtar till fredag. Ska bli kul att ge bort massa fina julklappar. Sedan hoppas jag tomten kommer med något fint ;) Just det ja, var ute med tjejer från mitt jobb i lördags med. Det var jätteroligt! Ialla fall på förfesten här innan ;) Kanske kommer en bild eller två imorgon :)

ÅÅå neeej, tiden springer iväg, Nej nu MÅSTE jag sova, klockan är ställd på 05:45. 

Men nu har jag tagit mig tid och gjort ett fint kollage på de mesta köpen. Hope you like it! Enjoy


Köpt idag: Jeansskjorta HM, Halsband Kappahl.
Jeansleggins, köpta i Gbg, Saint Tropez

Sommarklänning, LOVE ryggen! Från någon engelsk butik i Oslo

Leopardklänning, Vero Moda

Kavaj från Nelly, fullkomligt älskar den! Passar bra till klänningen med.

Kjol, HM


Hej då! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback