Myshelg

I helgen har jag bara myst. Petra har varit här och myst med mig. Vi har varit på stan, fått julkänsla, och bakat pepparkakshus. Såå koseligt! ;) Julklappshandlingen har också startat. Mer får ni inte veta :) Inatt kom också första snön hit, iaf mer än en decimeter. Petra och jag hann inte med så mycket men det gjorde inte så mycket för vi hade kul ändå. Vi shoppde varsin mössa och lite smycken. Sedan kollade jag mest upp saker som jag ska kolla på i Sverige nästa helg. Vi var också på en mysig julmarknad vid Akers Brygge. Mysigt och mycket julkänsla men fruktansvärt kallt. Fika hann vi också såklart med. Sedan i går kväl byggde vi pepparkakshus, men det kanske inte blev exakt så finr som tänkt, men vad gör det? Alla bitar var sönder när vi skulle börja, så det var bara att börja limma. Men ni får säga vad ni vill om det, men det syns att det är hemmagjort iaf ;) Haha, men nu ska jag äta mat. Här kommer lite bilder från helgen: Enjoy



Snöiga Oslo vid trikkhållplatsen där jag bor

Jag och min nya mössa, den gosar jag in mig i när ingen ska bry sig ;)


Balkongen

Min söta vän

Julemarked

En titt på vårat misslyckade bygge ;)





Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du har en fin måndag! :)

Datum:2010-12-06 Klockan:13:44:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback