Orkar inte min hals

Den är dum! Min äckliga hals. Jag var ju sjuk förra veckan med ont i halsen och feber. Sedan i förrgårmådde jag bra och trodde verkligen att jag mådde bättre. Men ikke, idag är min hals värre och jag har kunnat ta emot kanske max 5 kunder idag. Det är jättetråkigt! Jag orkar inte, det gör ont i magen så fort jag ska prata. :( Men jag ska sova tidigt idag och be till gudarna att jag pratar bättre imon. Annars går jag till sjukhuset på lördag, kanske har halsfluss? Idag slutade jag iaf 18, då mötte jag Amanda vid Sunpoint. Gissa vad man gör där? Jooo solar såklart. Ser dock inte så stor skillnad men det kanske kommer imon.

Sedan imorgon åker Amanda hem til Sverige, då får jag en gäst här. Petra kommer hit, saknar henne! Är ledig lördag-söndag så vi ska bara mysa och ha kul. Kanske inhandlar lite julklappar? PUSS Enjoy


Tände ljuset igår med, mysigt! Lite julkänsla, har även öppnat
 chokladkalendern och kollat på julkalendern, hihi ;) Jaaa jag är barnslig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback