Bara babbla på...

Det är vad jag ska försöka göra nu, jag har verkligen tråkigt i mitt liv nu, INGET händer, jag menar verkligen INGET! Så jag har inte direkt något kul att skriva här. Idag gick jag hem efter 2 lektioner i skolan eftersom jag inte alls mådde bra. Jag gick hem och sov. Nu mår jag lite bättre men jag känner ändå att febern närmar sig.....Låt mig inte bli sjuk, det är LOVE Party på mingel, det ser jag framemot, det ska bli kul. :D Frågan är bara vad jag ska ha på mig, jag och Amanda diskuterar vilt men vi kommer inte riktigt fram till något vettigt. Nu ska jag fortsätta skriva lite om Israels befolkningssammansättning, inte alls intressant men man måste...suck! See ya! ;) Enjoy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat Kajsa. Du skrev ju inte om något. HAHA:D du skulle ju babbla om något. Våra klädproblem har funnits och kommer aldrig försvinna. men vi hjälps åt på fredag, vi ska va snyggisarna :)

Datum:2010-02-08 Klockan:20:19:47
URL: http://amano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback