Bra början, katastrofiskt slut...

Ja, det var gårdagen. Vi gick ut i Göteborg, till parken. Till en början var allt bra, kanske inte världens bästa nattklubb men ändå helt okej. Vi dansade hela natten, ända tills vi skulle gå hem. Då upptäckte lilla Sara att hennes väska var öppen och hennes plånbok och mobil var borta! Katastrof! Men tillslut lyckades vi ändå åka därifrån, fick skjuts hem och allt blev bra. Utom Saras saker då. Jag fattar inte hur man ens kan med att bara ta någons saker, när man dansar! Helt sjukt! Man tror liksom inte att det finns sådana människor runt om en själv, men polisen hämtade personer med droger med från klubben, så dit ska vi verkligen INTE gå till igen. Jaja, jag och Amanda hamnade på vimmelbilder på nattstad. Hehe, vet inte vad jag gör för min men jag tror jag tänker: "Hej, jag heter Kajsa och jag vägrar att visa mina tänder...." Hahahah Enjoy



Kommentarer
Postat av: Julia

PARTYPINGLORNA! :D

Datum:2010-02-09 Klockan:19:56:56
URL: http://julijabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback