Djuriskt och Parken!

Idag slutade jag skolan 11:25, sedan åkte tjejer till Kungsmässan och åt glass :D Sedan gick jag runt på mässan i några timmar helt själv, rätt skönt. Jag köpte present till Emilia, hon har tjejmiddag idag men tyvärr kan jag bara delta i 1,5 timmar, lite surt! Ikväll blir det nämligen utgång i Göteborg, jag har inte varit ute på 2 veckor, ;D SENSATION! Haha. Jag ska nog köra på djuriskt idag eller mina nya klänning jag köpte idag på zara, jag får se. Kanske lägger upp en bild imorgon om någon har med sig kamera...:) Nu ska jag städa mitt rum, kläder äver hela sängen, som vanligt....:P Ha en bra fredagskväll! Pusspuss. Så ikväll är det PARKEN som gäller! See you there! ;) Enjoy


Något så här?
Kan inte få bilderna större, störande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback