Kanin?

Ja om jag blir blivande lisebergskanin återstår att se ;) Idag var jag på arbetsintervju på Liseberg, jag var inte ett dugg nervös och det kändes bra! Själv intervjun var en gruppintervju så det var lite svårt att utmärka sig men jag gjorde det bästa jag kunde och jag får hoppas att det räcker. Lite svårt att ha stora förhoppningar eftersom det är 8500 som sökte, 1200 kom på intervju (så redan där har jag slagit ut 7000 ;)) Sedan går BARA 300 vidare till ett jobb! Men jag VILL jobba där, så jag hoppas på det också! :D Nu sitter jag här och kollar på GE-galan, friidrott från Globen. Det är kul! :D Har inte mycket mer att skriva, ;) En bild kan jag bidra med! Enjoy



Ta mig tillbaka tack! :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha jag vet erkänn snyggt? ;D finns inga kvar, sista i hela affären. och jag ska ha den på lagfesten på fredag, tyvärr ;D

Datum:2010-02-10 Klockan:21:13:44
URL: http://etphoneshome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback