Livshändelse!

Jaa, nu har ett mirakel skett! Skolan har varit stängd i två dagar, och den är även stängd imon. På grund av snörisken på taket! Jag älskar snön, mer nu men jag har aldrig ogillat den ;D Så detta ska vi fira imon med PARTY på mingel, 100 dagar kvar till studenten! 100 helt sjukt! :O Och jag hoppas att alla treor på skolan ska dit, det vore grymt kul! Sedan är det lite surt att jag ska vara i skolan kl 8 på torsdag på grund av repetition till välgörenhetsgalan som jag ska gå modell i. Hela dagen ska vi repetera eftersom skolan ine är öppen verken idag eller imorgon. Nu tror jag att jag ska fira med lite film och chokladkaka, fast jag borde städa mitt rum :P Enjoy


En bild på mig och älskade Amanda på Karisma i lördags, den utspårade
 och ganska vrdelösa utgången på länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback