Lookalike

Jag fick för en stund sedan reda på att våran skola är stängd imorgon på grund av att kommunen vill inspektera och eventuellt snöröja taket på skolan innan elever och personal får gå in i byggnaden. Hur skönt var inte det? En lovdag till, UNDERBART! Ska plugga dock med Amanda men underbart ändå. Jag hade ändå tänkt att gå och lägga mig snart, men idag har jag letat upp dessa bilder (allt för att inte plugga) på kändisar som jag tycker är lika
varandra, inte sjukt lika men lite drag. Kanske inte jättekul men ändå =) så här kommer de: Enjoy


             Amanda Seyfried                           Gemma Ward

                   Brittany Snow                              Laura Remsey

              Leigthon Meester                               Jackie Ferm

Kanske lite ovanligt att Jackie skulle vara med, men lite likhet finns det,
 även om Leighton är mycket snyggare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback