Myskväll

Ja ikväll blir det lungt för min del. Mamma och syster är inte hemma så det är bara jag och pappa hemma. Han har lovat att grilla (!), det ska bli gott. Amanda kommer hit snart hon är också bjuden till middagen, så snart ska jag möta upp henne på Ica, vi ska köpa våra pojkvänner Ben och Jerry. Ben är min och Amanda får ta Jerry. ;) Det bästa vi kan få....hehe! Igår var en mycket kul kväll, klassfest! Och alla i klassen var på topp! :D Här kommer en bild på de vackra tjejerna, eller nästan alla iaf... ;) Enjoy


Tror inte ni bryr er egentligen vad alla heter men ändå...;)
Bakre raden: Amanda, Michaela och Sara
Främre: Sandra, Jag, Linda, Erica, Jennifer och Michelle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback