Sjuker

Usch vad hemskt det är och vara sjuk, fick magsjuka igår, kändes som det var något jag ätit men jag vet inte. Hann inte ens njuta av Ben&Jerrys ;)  Har verkligen inte gjort något idag, hade behövt plugga men det har jag verkligen inte gjort! Jag känner att denna så kallade helvetesveckan kommer bli hemsk, har 2 STORA inlämningar och 1 prov. Ser framemot vecka 10 kan jag säga! Nu har jag inget mer att skriva, min mage är tom så jag ska äta lite yoghurt sen ska jag hoppas på en god nattsömn så jag kan gå till skolan imorgon, känner att jag måste det! POSITIVA KAJSA ÄR I FARTEN ;D Enjoy

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh nej inte vinterkräksjukan :( Inte bra, krya på dig gumman!!

Datum:2010-03-02 Klockan:22:27:30
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback