SNÖSNÖSNÖ

Snön förstör rätt mycket i dessa dagar. Alla planer man har blir förstörda. Som igår ingen av Sara, Sandra eller Amanda fick köra till Ullared, men min underara mamma ställde snällt upp, tack för det! Så vi åkte på våran efterlängtade roadtrip! :) Det blev lite smått och gott, har lite bilder som jag kan visa sen. Nu MÅSTE jag plugga, har inte haft tid att göra det tidigare och nu behövs det verkligen. Men jag är insnöad och när jag tittar ut får jag ett spratt i kroppen, JAG VILL UT OCH LEKA! :D Sedan kom jag på att pappa har två par längdåkningsskidor i garaget, vore hur kul som helst att prova :P Kondition på köpet ;D Får se om någon vill senare. Ikväll blir planerna på utgång i Göteborg förmodligen inställda de med, DUMMA väder! Men man får göra det bästa av situationen, så nu ska jag plugga som in i hel*vete och sen SKA jag ut och leka ;D Ska ta några snöiga bilder med! :D Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback