Tradera!

Nu försvann precis allt jag skrivit, lite surt att behöva skriva om allt! Nu sitter jag här framför tv:n och latar mig. Jag har nämligen städat hela huset idag och därmed tjänat in ett gymkort på Friskis, det gillar vi! Sedan har jag bakat scones som nu är uppätna. Ikväll blir det utgång till Mingel eftersom det är 100 dagar kvar till studenten idag! UNDERBART! Sedan har skolan även stängt imorgon också på grund av snön! LOVE IT! En sak som dock är mindre bra är att även modevisningen/galan som jag skulle varit med i imorgon också är inställd, inte alls kul men nu kämpar arrangörerna för en ny tid. Hoppas de hittar någon! Tänkte bara länka 2 klädesplagg jag säljer på tradera nu, check it out! :)

Jättesöt sommarklänning
Randig tröja


Klänningen som ligger på Tradera!  

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt! Fick du det för att du städade? Det är rätta takter det. ha så kul ikvääll! puuss

Datum:2010-02-24 Klockan:19:30:09
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback