Bikinistyle!

ASOS har sjuykt snyggakläder. Nu gick jag in och kolla på bikinisarna, jag smälte. De var så snygga! Perfekta till sommaren. Snälla asos skänk mig ;) Hahahaha. Men synd att frakten är så dyr, jag skulle lätt beställa massa annars! Jaja här kommer de snyggaste: Och Ja, de flesta snygga var svarta ;) Enjoy


 
                 Svart volang                                                        Turkos bandeau
 
 
 
             Svart med mönster                                   Svart med nitar
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv. jaa jag byter nog till den andra, du har den va? :) hehe vi firade bara att jag lyckades bra på ett mvg-prov vi hade i matten och att andrea gjorde mål i sin cup i helgen. Jag tyckte att det var läge att fira lite. heheh puusss vi hörs innan lördag, på fredag eller nåt! :D

Datum:2010-01-26 Klockan:21:28:00
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback