En klänning, två klänningar, 34 klänningar?

Jaa, nu är jag hemma från en underbar tisdag-onsdag med Petra! Vi gjorde inget speciellt, kollade film, busade, pratade massa. Nu sitter jag här i min säng, nöjd! Jag ska fixa alla mina kläder i min säng nu, halva garderoben ligger där. Snart behöver jag fler än tre garderober, idag köpte jag 2 st skitsnygga klänningar från Zara. En med snyggrygg och en med snyggaxel ;) Hahaha, bild kommer inom kort. Egentligen måste jag plugga, men vem vill det? :P Har förresten fått mitt nya schema. Jag börjar 11:25 på torsdagar och slutar 11:25 på fredagar, hur lycklig blir man inte då? :D Enjoy


Så här glad var jag en dag i våras, lika glad nu? Nästan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback