FREDAG!

Underbara fredag. Matteprovet gick bra, hoppas jag :) Slutade 11:25 idag som alla andra fredagar, helt underbart! En sak som inte är lika underbart är att jag går från ena plugget till andra, nu ska jag börja skriva på historia inlämningen till på tisdag, men senare ikväll blir det inget plugg vill jag lova. Men kan ju inte plugga på en fredagskväll? ;) Nej då blir det mys! :D Var på mässan efter skolan, fikade och kikade, fint rim där :P Köpte inget duktig som jag är :D Riktigt stolt! Måste spara mina pengar till våren, men främst till imorgon.....Då fyller Sara 20 = UTGÅNG I GÖTEBORG! Wooo, jag längtar redan :D Grymmt kul ska det bli! :D Sådär ja, nu har jag berättat om min dag och kommande kväll. :) Puss på er! Enjoy

Bjuder på en härlig bild från Kroatien 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback