Dagen

Idag gick jag upp 06:15. Det var lite tungt kan man säga men är man tvungen så är man ;) Var på min sista utbildning idag på Liseberg, så nu är jag serviceutbildad. :D Nästa gång jag åker dit ska jag jobba, börjar bli lite nervös redan nu känner jag. Efter utbildningen åkte jag in till stan (Göteborg) och träffade Petra, vi gick mest runt och tog en snabb fika. Jag köpte en jättesöt blus från Fiorucci. :) Nu sitter jag slö i soffan, sjukt sugen på choklad om ni vill veta, hihi. Men affären är stängd :( Får helt enkelt chokladsvälta. Kollar lite VM också :) Här kommer två bilder från dagen. Puss på er! Enjoy


Min söta vän Petra

Och jag som inte hade en bra fotodag iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback