Fin dag

Ställde klockan på halv 10 och gick ut med min lilla filt till gräsmattan en stund innan det var dags för ännu en körlektion, om jag ska vara ärlig så gick den inte kanonbra om man säger så ;) Sedan cyklade jag hem till kära Amanda och solade ännu mer. Sedan var jag hemma en snabbis innan jag åkte in till stan och träffade Tove och Anna vi gick runt lite och sedan köpte vi thaimat och satte oss på gräsmattan vid kungsportplatsen. Sedan tog vi tre kulor glass på det, mycket mysigt! Underbart att kunna sitta ute i shorts och linne kl 21! Varför finns vintern? ;) Imorgon blir det näst sista dagen på stranden, måste njuta ordentligt innan jag börjar jobba! Har tyvärr inga bilder från dagen så det får bli en gammal ;) Enjoy


Hej du min fina vän Therese <3

Kommentarer
Postat av: Therese

MINA FINAA VÄN KAJSA <3 bästa duuu!

Datum:2010-07-07 Klockan:22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback