Bikiniöverdel

Kom hem för en stud sedan, var i skolan till halv 6 idag på grund av FN-rollspels mingel! Nästa vecka drar vi igång med allt och jag, Julia, Sara och Sandra representerar delegationen Israel, så nästa vecka blir jag judinna :) Idag hann vi med riktigt mycket vilket kändes skönt, vi skrev både resolutionstal, inledningstal och resolutionstal mot en annans lands resolution. Nu är vi på gång ;) Enjoy

Har inte mycket mer att skriva! Men kolla jättegärna in dessa aktioner på tradera som jag lagt upp!

Bandeaubikini från Nelly

Lila bikiniöverdel från HM

Somrig, prickig baneauklänning från HM





Kommentarer
Postat av: Petra

Haha jag kommer ihåg hur mycket förberedelser det var på FN-rollspelet i nian... kan tänka mig hur det är nu och är därför glad att vi inte har det! Tihih :D

Datum:2010-03-04 Klockan:22:34:58
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback