Fredag!

Och vad gör jag? Joo jag ligger här i min säng och tycker lite synd om mig själv. Jag vet egentligen inte varför, jag ville ju vara hemma. Men ändå, jag har tagit det lugnt idag och det har varit skönt, precis som jag velat! Haha jag är knäpp, men det vet ni ju redan ;) Imorgon blir det shopping i Göteborg med Petra och sedan kanske middag med Tove. Jag vill köpa följande:

Buistier
Magtröja
Jeans
Tunika
Ring
Jeansshorts

Men jag får se hur budgeten passar ihop med det, inte så bra skulle jag gissa. Jag ska ju till London den 26 med så jag måste egentligen spara... Jaja, nu ska jag nog sätta på en film på voddler och avsluta denna fredagskväll på ett mysigt sätt, hade dock hellre spenderat den med någon vid min sida, hehe... ;) Enjoy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kajsa vem ska du till London med?

Datum:2010-03-06 Klockan:19:02:05
Postat av: Kajsa

sv: jag ska till London med min mamma =)

Datum:2010-03-07 Klockan:00:15:55
URL: http://kajsafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback