Nytt liv?

Nja, inte riktigt men ett nytt kapitel kanske? Jag har börjat träna, och jag gillar det! Älskar känslan efteråt, mysig på något sätt. Idag har jag tränat, vilket jag gjorde igår med. Sedan imorgon har vi studiedag, då ska jag studera. Smart va? Sen kl 10:40 ska jag på besök hos doktor tandläkare, vi ska diskutera min kommande operation. Sedan kl 12 får jag fin besök, då kommer Sara, Michan och Amanda. Vi ska laga våfflor (i förskott) eftersom Amanda inte är hemma på våffeldagen på torsdag. Hon ska till thailand den jäveln, inte alls avundsjuk eller så! Men jaja, jag ska till London, får trösta mig med det. Kanske inte går att jämföra världens underbaraste plats med en storstad, men jag ser fram emot London med! :D Sedan har jag körlektion 15:10, sen vet jag inte, plugga dom vanligt? Nu ska jag läsa lite inför psykologiprovet, och äta en god macka! Hihi, intressant va? ;) Enjoy  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback