Om 24 timmar....

Har jag lov! Underbart! Har inte så jättemycket planerat, mer än lite PA plugg ;) Och ska jag gå modell på en välgörenhetsgala. Och åka till Gränna till min kära vänner, hehe det var en del ändå ;)  Men i helgen ska jag fira påsk i Orrviken, det är underbart! Premiär för sommarhusövernattningen! :D Inte behöva göra någonting och bara njuta av våren, om den snart vill dyka upp :P Jag gillar påsk, den är mysig och gul, haha. Innan dessa 24 timmar kommit så ska jag skriva klart ett arbete inom ämnet Internationell politik. Det är INTE kul kan jag lova men vill man ha mvg så ;) Hihi, jag ska blogga om London också, men jag tar med mig datorn till landet och förskriver ett inlägg, eftersom vi inte har någon internetanslutning där, så postar jag det på måndag. Ska ladda upp bilder med. Om jag skriver lite vad jag köpt så får alla ni nyfikna bilder på måndag, eller imorgon om jag hinner.

Jag shoppade mycket, men tyvärr inte det jag behövde, jag är i desperat behov av ett par jeans och en väska, men jag köpte massa annat smått och gott. Enjoy

♥ 3 par solglasögon
♥ 2 kjolar, jag som aldrig anväder kjol, får börja göra det ;)
♥ 2 supersöta ringar
♥ 2 parfymer från DKNY
♥ 2 bodylotion från Victoria Secrets
♥ 2 tunna stranstunikor
♥ Ett volanglinne från Abercromie Fitch
♥ En väst/kofta
♥ En söt pyamas
♥ Underkläder
♥ 2 BH i spets
♥ Strumpbyxor
♥ Massa smink
♥ Och en kaffekopp ;D


Ett av köpen var denna supersöta kjol, nytt favoritplagg! Vill bara ha sol och bara ben först! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback