Ny vecka, nya möjligheter!

Det låter väl bra? Jag har jättemycket plugg denna veckan också, ett prov på onsdag och ett på fredag. Men jag känner lite att jag måste kunna njuta lite också, jag skaplugga lugnt och bara tänka på att vi snart åker till värmen, då tror jag plugget kommer gå bättre! :) Nu låter jag jättepositiv tillskillnad från igår som var en riktig skitdag. Men nu ska jag sitta mig i lugn och ro med denna listan och bara njuta av livet. Hej och hå vad positiv jag är! :D Enjoy


Fina flickor på dopet i lördags :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg du har! vilken skola går du på? du verkar ha asmkt plugg :P

Datum:2010-05-03 Klockan:23:15:18
URL: http://enlinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback