Onsdag

Erkänn rolig rubrik, hehe. Idag har det varit en fin dag. Provade nya marabou polka på rasten, den var god, inte överträffligt men ändå helt okej. Hade psykologiprov på morgonen och jag tror det gick riktigt bra, eller jag hoppas det ialla fall :) Sedan var jag och fikade med Tove och Anna, och nu ligger jag här i sängen och slappar lite. Ska äta hemma gjord pizza och senare ska jag och pappa ut och övningsköra, ska hämta mina solglasögon på landet när jag ändå är i gång. Ska börja packa också, det är så kul att lägga fram alla bikinisar, shorts och sommriga klänningar för då vet man att det är riktigt nära! :D Men hoppas ni haft en lika underbar dag som jag! ;) Puss på er! Enjoy


Brölopp i somras, haha skrattar lite smått åt mina ben ;) Snart är det sommar! :D

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

härlig sommarbild :)



- Kolla in Kvällens låt! :)

http://sandratjulins.blogg.se/2010/may/we-drove-around-crazy-in-love.html#comment

Datum:2010-05-06 Klockan:19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback