SOOOOOOL

Helgen har varit underbar! Har varit på stranden och bara levt livet hela helgen. Inte gjort något vettigt, även om jag tycker att allt har varit vettigt ;) Sola är livet! :D Vädret är underbart, så datorn hinner jag inte med. På tisdag är det bal, det ska bli jättekul att få göra sig fin, hoppas bara frisyren och sminket blir bra, är lite nervös över att frisören och sminkösen inte gör som jag vill. Men det löser sig nog! :D Imorgon är det skola igen, ska dock bara få reda på 3 betyg, sedan ska jag shoppa det sista inför balen :) Nu ska jag ta och kolla på en film, sedan blir det sängen! Hoppas ni har haft en bra helg! Puss på er! Enjoy  


Kajsa, Amanda

Emmy, Kajsa, Amanda


Alanya 2010 - Ska vi åka tillbaka? ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Ååh finfina bilder! Önskar jag kunde se balen!

Datum:2010-05-24 Klockan:19:10:15
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback