F Ö R L Å T

Jag ber om ursäkt allihopa, men jag suger på att blogga. Anledningen är ganska enkel, jag jobbar. Nu jobbar jag 13-22 i 6 dagar och därför hinner eller orkar jag inte blogga på morgonen eller när jag kommer hem. Dessutom har min kamerasladd varit borta så jag har inte kunnat ta några bilder. Men i helgen ska jag göra mitt bästa till att städa och ta fina kort så ni kan få se. Annars händer det inte så mycket nu.

Eller jo, dag kommer kackerlacksgubbar hit och kollar på våran lägenhet. Vi har fällor i varje hörn och i helgen såg jag och Amanda en krypandes i köket. Amanda blev så rädd att hon tappade gräddfilen i mattan och jag hoppade upp på en stol. Den ville heller inte dö, så vi kastade ut den genom fönstret. Hhahah, vilket drama! IGår fick vi order om att det kan ha kommit kackerlacksägg i maten som är öpen så vi har fått slänga all mjöl, sopppr, havregryn och mannagryn, fan jag som äter gröt varje morgon.... Det är inte lätt att leva billigt när man måste kasta mat :( Dessutom har vi varit tvugna att diska allt porslin och hyllor i köket, och eftersom världens bästa Amanda inte slutar 22 på dagarna så fick hon göra det igår.

Måste bara säga också att jag drömde en jättefin dröm igår natt. Jag drömde att det var bubbelbadsfest på bk balder. Haha, sjukt. Allting var rosa och vi åt massa tårta och drack hallonsaft. Alla var jätteglada. Tjejerna hade rosa biknin och killarna blåa badbyxor, haha typiskt. Har jag nämnt att gatan brevid våran gata heter Balders gate, och att spårvagnshållplatsen jag åker trikk (spårvagn) ifrån heter Elisenberg. Ganska komískt ändå. 

Nu ska jag käka frulle, haha hatar det ordet. Frågan är vad som finns kvar?:( Bjuder på en "söt" bild,  Puss på er! Enjoy


Kommentarer
Postat av: BALDER

Haha fan vad du saknar oss Kajsa! Jag ska prata med päronen och försöka få till en myskväll för Balder 12:E december ;) försöka iaf :D

Datum:2010-11-18 Klockan:11:45:15
Postat av: Kajsa

haha nej jag saknar inte er, råkar bara drömma ;) hahahah... awsome

Datum:2010-11-18 Klockan:23:13:28
URL: http://kajsafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback