Ledig i den nya lyan

Idag har jag varit ledig. Har packat upp det sista och bara njutigt av ensamheten och lägenheten ;) Har dock hunnit med att gå till banken, köpt trikkort och hälsat på mandisen på jobbet. Kollade på en nyckering också till hemnycklarna, tyckte jag var värd det men jag hittade ingen fin. :P Idag har det dessutom varit världens sämsta väder här i Oslo, har inte orkat ens gå på stan. Hihi, nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på sportify, har inte kunnat lyssna på min älskade spellista på flera veckor :P Mandy slutar kl 19, jag har lovat att ha maten på bordet tills dess ;) Får v'l se vad jag hittar på ;) Lutar åt falukorv!

Lovar att skriva allt om lägenheten någondag, kanske imon. Om kontraktet, kackerackorna och alla möbler och saker som ingick. Spännande va? Haha det är inte så hemskt som det låter.... Här kommer bara en bild på dagen ungefär..... rain Enjoy


Har en mysig liten balkong, perfekt sedan på sommaren! Vi bor på 6 våningen,
jag har lovat mig själv att ALDRIG ta hissen, vi får väl se hur dert blir med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback