Amanda som skriver.

Hejhopp.
Idag är det söndag och då är det jag som skriver. Inatt vaknade jag utav kryddpåsar. Ja, salt och peppar... Våra sambos var på Lady Gagas efterfest och kom såklart hemma fulla och glada. Plötsligt började de kasta salt och pepparpåsar från McDonalds medans jag och Kajsa sov. Det var kanske inte det roligaste. Nu har jag sängen full med påsar och jag tänker inte ta upp en enda. Eller de ligger inte i sängen längre, jag kastade ner dem på marken. Jaja. Idag har jag varit på söndagspromenaden såklart. Det blev Frognerparken (den där Kajsa tog bilder ifrån igår). Det var otroligt fint och jag kan tänka mig att det är smockat med folkunder sommaren sittandes på små picknickfiltar. Idag har det även blivit fixat en visning för imorgon. Hoppas,hoppas på den! Jag ska maila 3 personer idag också eftersom det inte fanns telefonnummer. Som min far sa, vi kan ju alltid gå till svenska kyrkan, de kanske hjälper oss. HAHA! På jobbet har jag förresten fått en ny uppgift. Jag ska bli ansvarig för alla små tidningar, alltså Kalle Anka, Elle osv. Så nu kommer jag börja 8 varje måndagmorgon. Jättekul! Nä, men nu behöver jag inte sitta i kassan 8 timmar per dag. Imorgon är det upplärning. Wish me good luck. Nu orkar jag inte skriva något mer, för det finns inte något att skriva om. Eller. Tog ett skönt bad innan med olja! Det får avsluta detta inlägget. Kanske åker hem till Sverige i helgen. Puss.

Den norska badvakten till sin arbetsgivare:
"Det är ovanligt många trevliga badgäster här idag."
"Hurså?"
"Minst sju stycken har vinkat till mig."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback