Hemvisit

Postade detta inlägget idag  eftersom inte internet ville funka på bussen hem igår. Om 45 min ska vi skriva på kontraktet på lägenheten, AWSOME :D

 

 

Hej alla söta. Jag har inte hunnit blogga något alls i veckan, ska skärpa mig jag lovar! Amanda får med börja blogga mer. :) Nu sitter jag på bussen hem till Oslo igen, känns fel att säga hem men det är ju sant numera. Vi har ju fått våran kära lägenhet. Jag lovar att lägga ut bilder så fort vi bosatt oss. I helgen har jag försökt träffa så många saknade som möjligt, och jag måste säga att jagh lyckades ganska bra. Igår så var jag med mamma på Kungsmässan och shoppade. Jag kom hem lycklig därifrån med ett par jeans två koftor från Zara och ett par stövlar från Raglady, konstigt att man blir glad över att shoppa upp massa pengar ;) Sedan var det dags för men Hade en jätterolig kväll igår som började hos Karin Green. Det var maskerad och eftersom jag jobbat så mycket så hade jag inte hunnit ens anstränga mig till att hitta på något kul så det fick bli en enkel fågelmask i fjädrar som jag köpte på accesoriceVi åt gott och hade kul. Längesedan man träffade dem så det var kul. Sedan runt 23 så drog vi in till Göteborg. Vi gick till Park Lane, det var grymt. Träffade Robert Gustavsson, dansade på scenen och sålde min fågelmask för 500 spänn till en kille, haha den kostade 45 norska ;) Var hemma trött vid 4..... Sedan idag så har jag varit och handlat med mamma. Köpte alltifrån mat till brödrost till diskmedel och micro. Mamma och pappa ska komma upp med alla saker på fredag. Nu har jag bara med mig det "viktigaste" d.vs varsin kniv och gaffel, plasttallrikar och glas. Det får duga i 4 dagar ;) Sedan precis innan jag skulle åka hem så hann jag träffa söta Petra en snabbis, hon var saknad. Vi hann prata i 30 min innan jag var tvungen att åka. Bättre än ingenting, right? ;)

Har haft en kul helg helt enkelt, synd att den gick så jädrans fort bara :( Men nu kommer allt nog bli mycket roligare. Att bo själv med bara mandisen kommer bli grymt tror jag. Ska försöka blogga mer i veckan, hoppas bara att internet i den nya lägenheten funkar direkt. :) I veckan är det jobb, hihi ovanligt va? Men på tisdag är jag ledig, ska det fixas en massa. Hoppas att kunna skypa med bästisen Therese med i Australien, <3 Det var allt jag orkade skriva, inte dåligt ändå ;) Lite bilder är ju roligt med, hihi  Enjoy


Kajsa och Linnéa


hängde med Robert Gustafsson ;)




Kommentarer
Postat av: anonym

vart köpte du den där fjäderansiktsmasken?

Datum:2010-11-01 Klockan:22:21:33
Postat av: Therese

jagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardig <3<3<3<3

Datum:2010-11-06 Klockan:11:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback