Ledig

Idag är jag ledig, mycket skönt. Sov till halv 11 och fick sällskap av bästa Amandan som började 12. Det är skönt att vara ledig även om det bara handlar om en dag, jag slipper tänka på jobbet, även om jag trivs mycket bra där nu. Idag har jag planerat massa saker att hinna med. Här kommer en liten lista på det jag hade tänkt åstadkomma:

  • Gå till jobbet och kompromissa om eventuell ledighet så jag kan åka hem
  • Shoppa lite kanske, helst höststövlar och foundation, vantar behövs med, det är minusgrader   när jag går till jobbet. Får väl se vad jag kommer hem med!
  • Träna kanske, om inte min shoppingrunda ger något ;)
  • Höra av mig till Marcus, killen som vill hyra ut sin lägenhet, han hade tydligen glömt sin           mobil på jobbet, men idag skulle han tydligen sluta tidigare så vi kunde komma.
  • Duscha, sminka mig, som jag gör varje morgon? Måste jag skriva upp att jag ska komma ihåg det? ;) Men ni vet ju hur jag är….
  • Sedan hade jag tänkt överraska familjen här hemma, haha familjen, jag tror jag bakar en liten kladdig kaka…

Nu ska jag bara kolla på fjärde avsnittet av Gossip Girl, jag gillar inte det alls längre, men ändå måste man ju veta vad som händer. Imorgon jobbar jag 13-22 ungefär, vilket betyder att jag missar idol, men vad gör det? Vi har ju inte 4 ändå och jag är ledig även lördag så då kan jag kolla på det då kanske. Ha det så bra mina vänner! Enjoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback