Sovmorgon?

Idag har det varit en riktigt bra dag, men värsta morgonen! Hade ställt klockan som vanligt på 05:45, eftersom jag började 07:15. Sedan så snoozade jag i 5 min, skööönt tänkte jag. Sedan kom jag på att jag tyckte det var lite konstigt att någon redan var inne i badrummet, jag brukar ju alltid vara själv upp såpass tidigt. Magen kurrade fruktansvärt så jag bestämde mig för att sluta snooza och stiga upp. Tur var det, för precis när jag reste mig upp och kollade på klockan en sista gång så upptäckte jag att klockan var ju 06:50!!!!! jag började om 20 min..... har aldrig känt mig så stressad i hela mitt liv tror jag, men jag klarade det fint och kom precis i tid :) Stolt, hehe. Nu har jag lovat Mandisen att steka lite falukorv, sedan ska vi på lägenhetsvisning! :D En svensk kille som vill hyra ut, hoppas det är fin! :) Sedan ska vi till Karl Johan (en gata) och kolla på Sverige-Holland matchen, känner att det kommer bli en bra kväll! :) Imorgon börjar jag 07:15 igen, ska ställa klockan rätt, tror jag gör det redan nu ;) Ni är saknade där hemma! Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback