Vackra höst

Jag har kommit på en sak, jag verkligen älskar hösten. Trodde aldrig jag skulle uttala mig om det, men den är så vacker. Idag är jag ledig och eftersom inte internet ville funka i morse så jag kunde kolla på idol så bestämde jag mig för att ta en powerwalk eftersom vädret var så fint. Jag tänkte, varför inte gå åt andra hållet? Och helt plötsligt hade jag kommit till en jättestor, megastor park, men 1000-tals turister, och där gick jag i mina joggingskor och ipod i öronen. Det var så vackert där, helt sjukt. Ångrar att jag inte tog med mig kameran! Sedan när jag gick hemåt igen så gick jag en annan väg så då kom jag mitt in i en gigantiskt loppmarknad! Hann inte riktigt kolla men de sålde jättegoda våfflor såg jag :) Nu ska jag snart kila iväg och hämta Mandisen på sitt jobb, sen ska vi kolla om det går någon bra bio ikväll, för det är ölfest/förfest i lägenheten idag, killarna ska på Lady Gagas efterfest, avundsjuk? Nej inte alls ;) hehe... Tar med mig kameran nu, så kan jag visa bilder sen :) Enjoy

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag troode aldrig jag skulle ssakna hosten som jsag faktiskt gor, arstider ar anda bra :) Jag saknar dig sa mkt kajsa :) du ar bast! :)

drom om mig ;) love you

Datum:2010-10-16 Klockan:13:43:53
URL: http://theresegranelli.blogg.se/
Postat av: M+P+S

Vá kul att utforska staden lite mer. Här är också jättefint höstväder idag med strålande sol....

Saknar dig gör vi hela tiden! Kramar från oss till dig!

Datum:2010-10-16 Klockan:14:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback