Dålig

Nu är jag kass, det var ett tag sedan jag skrev. Eller ja det var i måndags men ändå ;) På jobbet går det bättre och bättre, med lägenhetssökandet går det sämre och sämre... Idag fick jag en kaffekurs på jobbet, nu går det mycket bättre. Jobbade till 21 idag, det var segt. Men imorse skulle jag vara duktig att gå till skatteverket, jag till och med hittade det i storstan. När jag kom fram till "kassan" så failade jag, jag var tvungen att ha med mig mitt pass för att bevisa att jag var svensk medborgare, gaaaah! Så då fick jag inget skattekort, om jag inte fixar det snart så kommer jag få skatta 50 % och det vore inget kul! :P Sedan måste jag till banken också för att fixa norskt bankkonto så jag kan få lön :) Nu ska jag sova snart tror jag. Men här kommer lite snygga bilder från förra veckan!

Våran walk in closet ;)

skulle ladda upp massa bilder men detta internet SUGER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback