lägenhet

Nu är jag i Oslo igen, igår var jag nämligen på arbetsintervju på ett ställe som heter BIT. Det är ett café/lunchställe med stans tydligen godaste och dyraste mackor och sallader ;) Det gick jättebra och jag tror faktiskt chefen var imponerad lite. Han skulle höra av sig senast idag kl 16 så jag går runt med mobilen nära mig hela tiden. Om jag får jobbet så skulle jag få utbildning redan nästa vecka, hej vad det går fort.

Mitt och Amandas problem är fortfarande vart vi ska bo, just nu bor vi i hennes brors lägenhet, men där vill vi inte bo länge till, behöver jag tillägga att jag sover på soffan, hihi ;) Men det är svårt och mycket dyrt att hitta en lägenhet lagom stor och bra här men vi gör vårat bästa. :)
Nu sitter jag här ensam i lägenheten och ska göra det i två timmar till innan jag ska ta bussen hem till Göteborg igen, kanske jag kan gå ut tidigare och kolla stan och så, kanske det är roligare än att sitta här? :D Puss på er! Enjoy


Snodde en bild från Amanbdas dator, hmm.. bleka! Haha, hittade ingen bättre ;)
Eller jag orkade inte leta... haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback