3 dagar

3 jobbdagar kvar, sedan påsk, hemgång, underbart! Älskar livet just nu :D Har haft en mycket bra helg på alla sätt. Utgången igår var inte den bästa dock, haha. Men det var ställets fel. Det är jättevarmt här i Oslo nu, 15 grader och idag var det fuktigt med, kändes som man var utomlands, fast det är jag ju :P Har nog beslutat mig för att inte flytta hem i höst, körkortet får fan vänta, behöver inte det nu ändå. Bor här till november, jag trivs så bra här. Men nu orkar jag inte skriva mer, längesedan jag var så här trött! Börjar 11 imorgon, life is good!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Halloj!

Fin blogg!

Vad gör du?

Kram

Datum:2011-04-18 Klockan:18:57:58
URL: http://bergvallfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback