HOOOMMEE

I´m coming home, I´m coming home, tell the world that I´m coming home....

Hemma, underbart! Ligger nu i min sng, den har verkligen varit saknad. Saknar verkligen inte knarrsängen i Oslo. Idag har jag bara njutit. Sov rätt länge, sedan var jag med mamma och handlade påskmat. Sedan tog jag min första tripp till systemet. Spännande ;) Haha det var kul, kände mig som ett barn i en godisbutik, hehe... ;) Sedan avslutade jag dagen med middag på resturang i Linné med 8 fina tjejer från gamla klassen. GULD. 

Imorgon blir det brunch med Petris inne i Göteborg innan min mpster och kusin dyker upp. Lördag väntas fet utgång :D Puss på er! Nu mår man :D 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska snart bege mig ut med kameran ;)

Vad ska du göra idag då?

Kram

Datum:2011-04-22 Klockan:10:33:46
URL: http://bergvallfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback