Myshelg

Helgen har varit riktigt mysig, och underbart väder. Hoppas på lika fint hela veckan :D Man blir så glad, jag har varit riktigt lycklig för en gångs skull :) Vi var äkta turister hela helgen, var på platser inte ens jag sett än :P Men jag har inte så mycket tid nu så skriver lite under bilderna. Puss på er fina! Enjoy


Mamma, jag och min kusin Karin

Knäppisarna 1 och 2

Grand Hotel Fritzne? ;)



Operaen

Satt och solade på Aker Brygga i säkert 2 timmar, underbart!

Upptäckte att Karin hade ett tangentborde på sina skosulor :P

Sista turiststoppet blev Vigelandsparken ;)

Avslutade dagen med att fastna i hissen så vi fick ringa alarm :P
Men blev räddade efter 15 min.
Sedan på kvällen gick vi ut och åt på Olivias, jättegott :D
Nu måste jag springa till bussen, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback